Առաջին ուսումնական պլանի ամփոփում

Նախագծեր՝

Նախագծերից կատարել եմ մի շարք հետազոտություններ տուրիզմի վերաբերյալ՝

Կատարել եմ հետազոտություն՝

Գրականության դասերին կատարել ենք ուսումնասիրություններ գրողների մասին՝

Անգլերենից ունեցել ենք բաց դաս-քննարկում՝

Ընթացքի մեջ է նաև ևս 2-ը՝

Դասարանում ունեցել ենք հետաքրքիր քննարկումներ այս թեմաներով ևս՝

Իսպաներենից ևս 3 նախագծի եմ մասնակցել՝

Մասնակցել եմ նաև 2 քննարկումների՝

Դեկտեմբերին տեղի ունեցավ նաև Ավագ դպրոցի՝ հետազոտական վարժարանի մեդիա-ուրբաթ համերգը։ Ահա՝

Վերլուծություններ, թարգմանություններ, շարադրություններ՝

Ճամփորդական պատումներ՝

Դեպի՝ Կաթնաղբյուր

Առաջադրանքների փաթեթներ՝

Հետազոտական աշխատանք՝

Հետազոտական աշխատանքս գրեթե պատրաստ է։ Պատրաստվում եմ ներկայացնել փետրվար/մարտ մասին։ Աշխատանքին կարող եք ծանոթանալ՝ այստեղ։

Leave a comment